Najlepsze praktyki marketing automation w branży beauty
Skuteczne wdrożenie platformy do automatyzacji wymaga znajomości specyfiki branży - zarówno produktu jak i procesu zakupowego klienta. Rozwiązania oparte o zasadę one size fits all na dłuższą metę ograniczają potencjał, jaki daje automatyzacja. W SALESmanago doskonale to rozumiemy i od lat rozwijamy wspólnie z naszymi klientami z branży beauty funkcjonalności, które idealnie wpisują się w ich potrzeby. Zapraszamy do posłuchania o rozwiązaniach, jakie stosujemy w branży beauty.
19 maja, 10:00
Zarejestruj się

Podczas prezentacji dowiesz się:

  • jak przygotować się do wdrożenia automatyzacji w branży beauty,
  • jakie są najlepsze praktyki automatyzacji stosowane w tej branży,
  • jakie funkcjonalności SALESmanago najlepiej wykorzystać,
  • jakie wyniki osiągają firmy wdrażające SALESmanago w branży beauty.
Hubert Olszowski

Hubert Olszowski

Marketing Automation Strategy Director

Związany z branżą e-commerce od 9 lat. W SALESmanago był odpowiedzialny za wdrażanie nowych klientów, jak również za warsztaty Marketing Automation, gdzie certyfikował ponad 200 specjalistów w całej Europie. Wdrożył Marketing Automation w kilkuset firmach różnej wielkości, zdobywał i wykorzystywał swoje doświadczenie w pracy z takimi markami jak Telepizza, Media Markt, Kruk, Peugeot, Citroen, Electrolux i wiele innych. Obecnie pomaga we wprowadzaniu strategii marketing automation dla największych firm e-commerce i B2C.

Dlaczego warto?

Marketing Automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w ostatnich latach. Oczekuje się, że wydatki na narzędzia do automatyzacji marketingu osiągną 25,1 mld USD rocznie do 2023 r. Jednak średnio tylko 51% firm korzysta obecnie z automatyzacji marketingu.

  • 79% firm osiągających najlepsze wyniki korzysta z automatyzacji marketingu przez trzy lub więcej lat. (Venture Harbor, 2017)
  • Ponad połowa firm B2B (58%) planuje wdrożyć tę technologię. (Emailmonday, 2018)
  • Nowoczesna technologia może zautomatyzować 45% czynności, za wykonywanie których ludzie otrzymują wynagrodzenie (Mckinsey, 2017)

Komunikacja na dzisiejszym konkurencyjnym rynku musi być spersonalizowana. Wiedząc, czego potrzebują twoi klienci, możesz komunikować się w sposób przyciągający ich uwagę. SALESmanago Marketing Automation pomaga zrozumieć te potrzeby i oczekiwania oraz zapewnia odpowiednie narzędzia do ich rozwiązania.

  • 54% marketerów twierdzi, że wzrost wskaźnika zaangażowania jest ich głównym priorytetem w e-mail marketingu. (Ascend2, 2016)
  • 42% marketerów nie wysyła ukierunkowanych wiadomości e-mail. (MarketingProfs, 2016)
  • Odbiorcy są o 75% bardziej skłonni klikać wiadomości e-mail z kampanii podzielonych na segmenty niż kampanie niesegmentowane. (MailChimp, 2017)

Umiejętność reagowania na najnowsze trendy za pomocą odpowiednich rozwiązań ma kluczowe znaczenie dla strategii. Spraw, aby Twój zespół marketingowy pracował z maksymalną wydajnością. Zmniejsz wydatki i czas poświęcony na przygotowanie kampanii i uzyskaj więcej konwersji na swojej witrynie. Osiągnij to wszystko dzięki Marketing Automation!

2020 © All Rights Reserved. Regulamin